Når man driver en butik, er noget af det mest centrale at sørge for, at regnskabet er i orden. Det er centralt, at finanserne er i orden for at kunne drive en velfungerende virksomhed.
Regnskaber kan være en kompliceret størrelse, men der er kommet nye redskaber til, som kan gøre nemmere, hurtigere og mere overskueligt for dig som ansvarlig for en virksomheds regnskab at holde overblik – også selvom du ikke har mange års erfaring inden for området. Det mest effektive redskab med dette formål er onlinetjenesten Dinero – noget som flere og flere online butikker er begyndt at bruge. Med deres ydelse, har mange oplevet den store effekt Dinero har haft på deres regnskab, for når de har fået det indført, så har mange oplevet, at butikken fik styr på regnskabet.
Både til eksperter og til nybegyndere
Dinero er en online tjeneste, som tilbyder helt nye muligheder, når det kommer til regnskab. Tjenestens mange funktioner kan benyttes af den erfarne bruger med ekstensiv viden om regnskaber som et effektiviserende værktøj, men kan også bruges af dig, som ikke har økonomisk baggrund, og som er helt ny, når det kommer til regnskaber.
Dinero er yderst brugervenligt og er opbygget med en central vision om at gøre det både nemmere og mere fleksibelt at holde opsyn med virksomhedens finanser. Er du nybegynder, er der massere af hjælp at hente. Først og fremmest er der store mængder information at finde på Dineros hjemmeside. Finder du ikke det svar, du leder efter her, kan du som Dinero Pro-bruger alle dage året rundt mellem 9 og 22 få hjælp af Dinero Support, som kan hjælpe dig med konkrete såvel som generelle aspekter af din regnskabsførelse. Er der noget, du er i tvivl om, er du således aldrig på egen hånd.
Talrige fordele
Der er enormt mange fordele ved at benytte sig af Dinero. Ud over de gode og værdifulde muligheder for at få hjælp til dit regnskab, er det for eksempel en stor fordel, at du med Dinero vil kunne flytte dit regnskab over i skyen. Når regnskabet er i skyen, befinder det sig online således, at du altid vil have adgang til det. Det eneste det kræve er internetadgang. Det betyder, at du altid hurtigt kan få overblik over alle virksomhedens tal – både indtægter, udgifter, moms og meget mere. På den måde kan du altid holde dig up to date. Når du er tilmeldt Dinero har du desuden mulighed for at benytte dig af tjenestens app, så du altid har dit regnskab med på farten.
Med appen slipper du desuden for at holde styr på mange fysiske bilag. Er der eksempelvis tale om kvitteringer, som skal bogføres, kan du med appen tage et billede af kvitteringen, så du er sikker på, at den ikke går tabt og senere bliver bogført korrekt. Dette er muligt, fordi virksomhedens regnskab med Dinero befinder sig i skyen. Er du i tvivl om, hvordan noget skal bogføres, kan du benytte dig af Dinero support.
Når Dineros vision er at gøre det så nemt som muligt at holde styr på regnskabet, sigtes der også mod at gøre så mange som muligt af de processer, som ellers kan være unødigt tidskrævende automatiserede. Når du benytter Dinero, får du mulighed for at benytte dog af Dinero Crowd, som er verdens første automatiske kontohjælp. Dinero Crowd hjælper dig med at placere dine bilag på den rette konto. Du skriver blot, hvad du har købt, hvorefter Dinero Crowd placerer bilagene automatisk.
Prøv Dinero gratis
De mange effektive features, den gode service og den høje grad af brugervenlighed gør til sammen, at Dinero har enormt mange tilfredse kunder. Tjenesten scorer topkarakterer på Trustpilot og benyttes af både større og mindre virksomheder. Prøv Dinero gratis i dag og få glæde af alle fordelene.