Hvis du har din egen virksomhed med en del medarbejdere, hvor nogle arbejder fra andre stedet i landet, måske endda andre steder i verden, ved du, hvor vigtigt det er, at kommunikationsformen fungerer problemfrit. Gør den det hos jer? Hvis ikke er det måske på tide at investere i udstyr, der kan sikre en gnidningsfri kommunikation og samarbejde på tværs af geografiske placeringer. I denne artikel bliver du præsenteret for forskelligt udstyr, du kan indkøbe til din virksomhed.
Høretelefoner med eller uden ledning
Til de samtaler man tager over Teams eller andre online-tjenester, er det vigtigt, at dine medarbejdere har et sæt høretelefoner, der fungerer problemfrit. Hos https://www.atea.dk/eshop/manufacturers/poly-1/ finder du et udvalg af høretelefoner i god kvalitet – både med ledning eller ledningsløse bluetooth-udgaver. Poly har produceret udstyr, der sikrer, at lyden kommer i god kvalitet og har aktiv støjreduktion, så du slipper for at blive distraheret af andre lyde under vigtige samtaler.
Udstyr til videokonferencer
I forbindelse virksomhedsmøder, hvor medarbejdere fra forskellige lokaliteter skal kunne deltage, giver det god mening at anskaffe et videoset-up til hovedkontoret. Poly har produceret og udbyder forskellige video-konferencepakker, hvor I både kan købe videokamera og lydsystem med flere mikrofoner, der fungerer godt, hvis I er en gruppe, der ringer op sammen.
Ved at investere i en konferencepakke kan du sørge for, at I kan holde møder, hvor det vil føles som hvis alle deltagere er i samme rum uden, at de er det. På den måde undgår i at blive forstyrret af dårlig forbindelse eller en oplevelse af distance.
Enkelte videokameraer til hjemmekontorerne
Hvis det skal virke at ringe op til dine medarbejdere, der sidder hjemmefra, er det selvfølgelig en fordel, hvis de også har et solidt kamera, som den kan anvende under møderne. Derfor kan du overveje også at indkøbe en del webcams, du kan dele ud til dine medarbejdere.